مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:252022-01-09حوادث

مامور انتظامی که فرشته جان جوان 18 ساله شد


فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان جان پسر 18 ساله که خود را حلق آویز کرده بود، نجات دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج  سرهنگ فرزین جمشیدی در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از خیابان های شهرستان بهمیی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تعقیب یکی از منازعین و به صورت اتفاقی در منزل یکی از شهروندان مشاهده کردند جوان 18 ساله با یک عدد شال به قلاب پنکه به صورت حلق آویز قصد خودکشی داشته که سریعاً توسط ماموران با قطع آلات حلق آویز پایین کشیده شد و با خودروی سازمانی به مرکز درمانی شهرستان اعزام که پس از اقدامات فوری پزشکی و مداوا از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

جمشیدی تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه ضمن ابراز خرسندی بی حد و وصف خانواده فرد مذکور و بازتاب گسترده رسانه های بومی و محلی، رضایت شهروندان را در پی داشته که در پی آن شهروندان از عملکرد ماموران انتظامی این شهرستان تقدیر و تشکر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی افزایش اعتماد مردمی به پلیس را لازمه مشارکت در تولید امنیت دانست و گفت: اعتماد و رضایت مردمی بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامور انتظامی که فرشته جان جوان 18 ساله شد

مامور انتظامی که فرشته جان جوان 18 ساله شد