مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:202022-01-09سياسي

تغییر کاربری گرمخانه خاوران به مرکز ماده 16


شهردار منطقه 15 تهران از تغییر کاربری گرمخانه خاوران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صباغ با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح ویژه برای محور خاوران داریم، گفت: خوشبختانه توانستیم 1200 معتاد متجاهر را جمع آوری کنیم و موافقت بهزیستی برای تغییر کاربری گرمخانه خاوران را دریافت کنیم که از یک هفته قبل این اتفاق افتاده و قرار است گرمخانه خاوران به کمپ ماده 16 تبدیل شود.

وی در ادامه سخنانش پس از استماع گزارش امانی یکی از اعضای شورا در مورد وضعیت محله رضویه گفت: محله رضویه یکی از محلات محروم منطقه 15 است که بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده و بافت خراب و فرسوده ندارد و مردمش انقلابی و زحمتکش هستند اما وضعیت محله به گونه ای است که از آسیب های اجتماعی رنج می برد.

وی با بیان اینکه ما در بررسی ها به این نتیجه رسیدیم که حل مشکلات رضویه باید در دستورکار قرار گیرد، گفت: محله کوه سنگی در رضویه محل پاتوق معتادان متجاهر بود و چون روی تپه و کوه قرار دارد دسترسی به آن سخت است اما با تلاش شبانه روزی در این مدت سعی کردیم که با ایجاد دسترسی های مختلف فضا را برای معتادان متجاهر ناامن کنیم.

وی با بیان اینکه توانستیم 300 متر مربع بنای فرسوده که محل تجمع معتادان بود را تخریب کنیم، گفت: همچنین 2300 متر طول راه ایجاد کردیم اما دیدیم که معتادان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری گرمخانه خاوران به مرکز ماده 16

تغییر کاربری گرمخانه خاوران به مرکز ماده 16