مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:102022-01-09سياسي

ارائه آموزش کیفی در چشم انداز 4 ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران چشم انداز برنامه 4 ساله را پیشرانی آموزش علوم پزشکی در منطقه از طریق ارایه آموزش کیفی در تراز بین المللی برشمرد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، چهاردهمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، به منظور ارائه برنامه 4 ساله حوزه آموزش در افق دانشگاه علوم پزشکی تهران 1404-1400 ماه با حضور دکتر سید فرشاد علامه، معاون آموزشی دانشگاه، روسا و معاونان آموزشی دانشکده ها، نمایندگان رییس دانشگاه، دبیران کارگروه ها و مدیران برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران چشم انداز برنامه 4 ساله را پیشرانی آموزش علوم پزشکی در منطقه از طریق ارایه آموزش کیفی در تراز بین المللی برشمرد و گفت: ماموریت معاونت آموزشی در این راستا سیاستگذاری، حمایت، پایش و نظارت بر فعالیت های آموزشی دانشگاه به منظور تربیت فرهنگی و علمی فراگیرندگان و پاسخگویی به نیازهای حال و آینده جامعه ایران و جهان با رویکرد ارتقای مستمر و تضمین کیفیت آموزش های ارایه شده در دانشکده ها و سایر نهادهای آموزشی دانشگاه است.

وی اولویت های پنج گانه این برنامه را پیاده سازی آموزش مبتنی بر توانمندی، استقرار نظام جامع ارزشیابی سه گانه دوره های آموزشی، اساتید و فراگیرندگان، نیازسنجی در جامعه و آینده نگاری برای بازنگری رشته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش کیفی در چشم انداز 4 ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران

ارائه آموزش کیفی در چشم انداز 4 ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران