مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:052022-01-09سياسي

بیشتر احزاب زنجان اصلاح طلب هستند/ به روند کند انتخاب شهردار انتقاد داریم


رییس خانه احزاب استان زنجان با اشاره به اینکه 42 حزب شناسنامه دار در زنجان داریم، گفت: بیشتر احزاب زنجان اصلاح طلب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اکبر عباسی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات خانه احزاب زنجان اظهار کرد: ما در خانه احزاب هفت کمیته اصلی داریم که علاوه بر انتخاب هیات مدیره کمیته ها نیز انتخاب شدند.

رییس خانه احزاب استان زنجان با اشاره به اهداف فعالیت خانه احزاب استان گفت: تقویت اخلاق سیاسی، کارسازی و تقویت مردم سالاری دینی، برگزاری همایش، تشویق مردم برای منافع سیاسی، ارتقا و گسترش فرهنگ حزبی، حمایت قانونی، انجام داوری بین احزاب و گروه های سیاسی از اهداف فعالیت خانه احزاب است.

وی یکی دیگر از اهداف خانه احزاب را مطالبه گری اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه احزاب واسط بین مردم و دولت احزاب هستند از این حیث می توانند، مطالبه گری داشته باشند، البته مطالبه گری احزاب باید مطابق اختیارات و همکاری مسوؤلان باشد.

عباسی با اشاره به اینکه مطالبه گری عرضی و طولی است، گفت: برای مثال با وجود تورم یکسان قیمت ها یکسان نیست و به مردم گران فروخته می شود که باید در این زمینه دولت اورژانسی ورود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر احزاب زنجان اصلاح طلب هستند/ به روند کند انتخاب شهردار انتقاد داریم

بیشتر احزاب زنجان اصلاح طلب هستند/ به روند کند انتخاب شهردار انتقاد داریم