مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:502022-01-09فرهنگي

فروش کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی پایین است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از فروش بیش از 4000 جلد کتاب در هفدهمین نمایشگاه کتاب مجازی آذربایجان غربی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از فروش بیش از 4000 جلد کتاب در هفدهمین نمایشگاه کتاب مجازی آذربایجان غربی خبر داد.

علیرضا نوروزی امروز 19 دی ماه در مراسم اختتامیه هفدهمین نمایشگاه مجازی کتاب استان از فروش 4 هزار و 538 جلد کتاب خبر داد و گفت: این میزان فروش نسبت به جمعیت 3 میلیونی استان بسیار پایین است.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور 975 ناشر از سراسر کشور و 22 ناشر از استان و 100 ناشر خارجی به مدت 10 روز برگزار شد که با استقبال اندک مراجعین همراه بود.

نوروزی ادامه داد: با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران نیز 55 عنوان برنامه جنبی اجرا شد که بیشتر این برنامه ها تولید محتوا و به صورت مجازی بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی،برگزاری شب شعر مجازی با حضور شعرای شمال استان،کارگاه قصه و داستان، رونمایی کتاب های تازه و مسابقه همایش را بخشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد.

وی همچنین به فروش 215 میلیون تومانی کتاب در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در مجموع 780 سفارش خرید کتاب در این نمایشگاه ثبت شده است و تعداد 529 نفر نیز از بن کارت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی پایین است

فروش کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی پایین است