مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:502022-01-09سياسي

تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره ابوذر در کرمان


دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان دی ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق طاهری دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: فعالیت اصحاب رسانه در واپسین روزهای منتهی به شهادت سردار سلیمانی چشمگیر شد و آثار ارزشمندی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: به پاس قدردانی از حضور حماسی آنها در این عرصه، جشنواره ابوذر که پیش از این ارسال آثار تا 15 دی ماه را در برنامه داشت و مراسم دومین سالگرد را نیز پوشش نمی داد، تصمیم گرفت تا پایان دی ماه این فرصت را تمدید کند و آثار جدید را نیز بپذیرد.

وی عنوان کرد: افرادی که پیش از این، اقدام به ارسال آثار خود کرده اند می توانند آن را بروزرسانی کرده و به ارسال اخبار و گزارش های تولیدی پیرامون مراسم دومین سالگرد شهادت سردار آسمانی بپردازند.

طاهری با بیان اینکه آثار ارسالی باید از 15 دی ماه 1399 تا 30 دی ماه 1400 تولید شده باشند، ابراز داشت: اختتامیه جشنواره ششم نیز دهم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر با بیان اینکه ارسال آثار می تواند هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی باشد، گفت: صاحبان آثار می توانند به دبیرخانه جشنواره واقع در کوچه شماره 2، ساختمان سردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره ابوذر در کرمان

تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره ابوذر در کرمان