مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:402022-01-09اقتصادي

7 مخزن ذخیره آب شرب در البرز آماده بهره برداری می شود


تا پایان سال جاری هفت مخزن ذخیره آب با ظرفیت 21 هزار مترمکعب در سطح استان وارد مدار بهره برداری می شود.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آبفای البرز گفت: تا پایان سال جاری هفت مخزن ذخیره آب با ظرفیت 21 هزار مترمکعب در سطح استان وارد مدار بهره برداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذوالفقار مهدی زاده گفت: این مخازن با هدف افزایش ظرفیت ذخیره سرانه و تاب آوری تاسیسات آبرسانی در فصل گرم سال در فردیس، مهرشهر، رجایی شهر، تنکمان، کوهسار و روستاهای پورکان جاده چالوس و قاسم آباد هشتگرد با هزینه ای بالغ بر 450 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با این توضیح که هم اکنون حجم مخازن آب شرب استان 500 هزار متر مکعب است، افزود: براساس استانداردهای تعریف شده و تراکم جمعیت در استان البرز، 200 هزار متر مکعب حجم مخزن جدید باید احداث شود که تا پایان سال با بهره برداری از این مخازن، حدود 10 درصد از این کمبود جبران خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای البرز اضافه کرد: روند احداث مخازن جدید در برنامه های پایداری کمی وکیفی خدمات یکپارچه آبرسانی به شهرها و روستاهای البرز در دوسال آتی ادامه خواهد یافت به طوری که احداث 75 هزار متر مکعب حجم مخازن در شهرهای نظرآباد، فردیس، شهرجدید هشتگرد، محمدشهر،کمالشهر،کرج مرکزی و رجایی شهر برنامه ریزی شده و در دستور کار قرار دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مخزن ذخیره آب شرب در البرز آماده بهره برداری می شود

7 مخزن ذخیره آب شرب در البرز آماده بهره برداری می شود