مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:402022-01-09سياسي

ظرفیت های گردشگری اردکان زیر ذره بین 70 سفرنویس کشور


مرحله اول داوری جشنواره سفرنگاری اردکان گرام به منظور انتخاب سفرنویسان برای حضور در شهرستان اردکان و تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با انتخاب 50 نفر در سطح ملی و 20 نفر در سطح استانی انجام شد.

- رضا ملاحسینی اردکانی عضو دبیرخانه جشنواره سفرنگاری اردکان گرام در گفت وگو با ایسنا گفت: داوران این دوره از جشنواره سفرنگاری اردکان گرام شامل ستایش فرجی ، پژمان نوروزی ، علی رضا عالم نژاد ، حسین عبدالهی و محسن ادیب با بررسی مشخصات صفحات اجتماعی همه شرکت کنندگان، کلیه آیین نامه ها و ضوابط جشنواره، از میان 189 ثبت نام کننده ای که ضوابط جشنواره سفرنگاری اردکان گرام را رعایت کرده بودند، 70 نفر را برگزیدند تا در این رویداد خلاقانه شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای شرکت در جشنواره سفرنگاری اردکان گرام 22 نفر از استان یزد، 91 نفر از تهران و 76 نفر از سایر شهرستان ها ثبت نام کردند که در نهایت 70 شرکت کننده در مرحله نخست داوری پذیرفته شده و با حضور در اردکان، محتواهای تولید شده خود را در فضای مجازی منتشر خواهند کرد.

این فعال حوزه گردشگری با اشاره به این مطلب که جشنواره سفرنگاری اردکان گرام، فراخوانی است برای آنها که روایتگر سفرهای خود هستند، آن چه را می بینند و حس می کنند به رشته ی تحریر درمی آورند و در قاب دوربین خود برای مسافران آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری اردکان زیر ذره بین 70 سفرنویس کشور

ظرفیت های گردشگری اردکان زیر ذره بین 70 سفرنویس کشور