مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:402022-01-09فرهنگي

در دوران پساکرونا به نشاط نیاز داریم/ تالار مرکزی رشت حق گیلان است


در دوران پساکرونا به نشاط نیاز داریم و باید نسبت به فرهنگ و اجتماع نگرش مثبت پیدا کنیم و لذا حق مردم گیلان است که چنین تالاری داشته باشند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، بیان کرد: در دوران پساکرونا به نشاط نیاز داریم و باید نسبت به فرهنگ و اجتماع نگرش مثبت پیدا کنیم و لذا حق مردم گیلان است که چنین تالاری داشته باشند.

اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از تالار مرکزی رشت، بازگشایی و بهره برداری از این تالار را خواسته اهالی فرهنگ و هنر استان دانست و اظهار کرد: در آغازین روزهای کاری خودم قول حل و فصل مشکلات تالار مرکزی رشت را به هنرمندان و مردم فرهنگ دوست گیلان دادم.

وی با اشاره به احداث تالار مرکزی رشت از سال 86 و افتتاح ناقص آن در سال 97، افزود: متاسفانه طی دو سال گذشته این مجموعه فرهنگی و هنری بلاتکلیف و درس به روی هنرمندان بسته بود لذا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را موظف به پیگیری وضعیت تالار کردم.

استاندار گیلان، با بیان اینکه به زودی شاهد بهره برداری قانونی از تالار مرکزی رشت خواهیم بود، تصریح کرد: مدیریت تالار با همکاری دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر زمینه بهره برداری کامل از این فضای عالی و مناسب را فراهم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دوران پساکرونا به نشاط نیاز داریم/ تالار مرکزی رشت حق گیلان است

در دوران پساکرونا به نشاط نیاز داریم/ تالار مرکزی رشت حق گیلان است