مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:252022-01-09سياسي

«هواپیماهایی حامل ارواح»/ داستان پرواز های بدون مسافر در اروپا چیست؟


به عبارت دیگر، انجمن فرودگاه های اروپایی شرکت لوفت هانزا را به این بند قانونی ارجاع می دهد تا بواسطه آن بتوانند هواپیماهای خود را روی زمین نگه دارد و در عین حال جایگاه ها و زمان های پروازی را از دست ندهند.

- آیا اتحادیه اروپا در تحمیل پرواز ارواح یا پروزهای بدون مسافر به شرکت های هواپیمایی مقصر است؟ بروکسل این فرضیه را نادرست می داند.

کمیسیون اروپا در بیانیه ای که نشریه لو پاریزین روز هفتم ژانویه منتشر کرد اینچنین از خود دفاع کرده است: هدف از کاهش آستانه رعایت زمان های پروازی در اتحادیه اروپا (از هشتاد به پنجاه درصد) دقیقا تضمین این مسئله است که شرکت های هواپیمایی بتوانند جایگاه ها و زمان های پروازی خود را بدون نیاز به انجام پروازهای خالی در دوره ای که محدودیت های کرونایی مانع از انجام سفر برای شهروندان می شود، حفظ کنند.

به موجب این بیانیه، برای انجمنی موسوم به ACI Europe که فرودگاه های اروپایی را نمایندگی می کند، شرکت های هواپیمایی در واقع هیچ نیازی به انجام پروازهای خالی و بدون مسافر در اروپا ندارند.

نماینده فرودگاه های اروپا در این راستا از بندی موسوم به عدم استفاده موجه از زمان های پروازی نام می برد که پانزدهم دسامبر گذشته از سوی کمیسیون اروپا به قانون مرتبط به آن افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هواپیماهایی حامل ارواح»/ داستان پرواز های بدون مسافر در اروپا چیست؟

«هواپیماهایی حامل ارواح»/ داستان پرواز های بدون مسافر در اروپا چیست؟