مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:202022-01-09سياسي

دولت در لایحه بودجه از ایجاد بدهی های جدید پرهیز کرده است


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تمرکز زدایی را از نکات مثبت لایحه بودجه دانست و گفت: دولت با کاهش انتشار اوراق بهادار در لایحه بودجه از ایجاد بدهی های جدید پرهیز کرده است.

- ، حجت الله فیروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 19 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به کلیات لایحه بودجه سال 1401 کل کشور در موافقت با آن، با بیان اینکه این نخستین لایحه بودجه دولت جدید است و قطعاً بدون نقص نیست، گفت: این لایحه تلاش دارد مشکلات کشور را حل کرده و اقدامی برای اصلاح روند اقتصاد کشور انجام دهد که اگر مجلس به کلیات آن رأی دهد می توان در جزییات اصلاحات را صورت داد و هیچ محدودیتی برای این موضوع در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس وجود ندارد.

نماینده مردم فسا در مجلس در ادامه با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه اهدافی را دنبال می کند که حتی اگر بخشی از آن محقق شود اثرات اقتصادی خوبی به همراه خواهد داشت، عنوان کرد: از جمله آن، کنترل تورم، ثبات اقتصادی، حمایت از اشتغال، عدالت در توسعه و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته در تبصره های مختلف این لایحه است.

وی در ادامه تمرکز زدایی را از دیگر نکات مثبت لایحه بودجه 1401 دانست و افزود: سال ها سیاسیون و مردم کشور آرزوی تمرکز زدایی را داشتند که بخشی از اختیارات متمرکز در پایتخت به استان ها داده شود که این موضوع در لای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در لایحه بودجه از ایجاد بدهی های جدید پرهیز کرده است

دولت در لایحه بودجه از ایجاد بدهی های جدید پرهیز کرده است