مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:152022-01-09اقتصادي

56 درصد کردستانی ها الگوی مصرف برق را رعایت می کنند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: درحال حاضر 56 درصد مشترکان برق کردستانی معادل 395 هزار مشترک، الگوی مصرف برق را رعایت می کنند که جزو گروه خوش مصرف ها محسوب می شوند.

- هیوا لهونیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه جلب رضایت و تأمین آسایش مشترکان در هر شرایطی برای شرکت توزیع برق کردستان در اولویت است، اظهار کرد: سال گذشته به دلیل کاهش بارندگی ها، نیروگاه های آبی از مدار خارج شده و تولید برق در آن ها با مشکل مواجه بود و این موضوع کار را برای شرکت های توزیع برق دشوار کرد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت های توزیع برق وظیفه توزیع برق تولیدشده در نیروگاه ها را بر عهده دارند، گفت: گرمای بی سابقه در سال های اخیر منجر به افزایش مصرف برق شد به گونه ای که در تابستان امسال مصرف برق در کردستان نسبت به سالیان گذشته بیش از4 برابر افزایش یافت.

لهونیان با اشاره به اینکه وجود تحریم ها، مشکلات اقتصادی و افزایش میزان مصرف، نیروهای شرکت توزیع برق کردستان را در شرایط سختی قرار داده بود، افزود: با تلاش شبانه روزی سعی بر این بود تا با تأمین برق پایدار، کمترین خاموشی ها در سطح استان اتفاق بیوفتد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عنوان کرد: علیرغم وجود تمام فشارها و مشکلات موجود، خوشبختانه هیچ صنعتی در استان با تعطیلی مواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد کردستانی ها الگوی مصرف برق را رعایت می کنند

56 درصد کردستانی ها الگوی مصرف برق را رعایت می کنند