مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:552022-01-09اجتماعي

ترافیک ناوگان ترانزیتی در ورودی پایانه مرزی بازرگان به صفر رسید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از به صفر رسیدن ترافیک ناوگان ترانزیتی در ورودی پایانه مرزی بازرگان خبر داد.

- به نقل از راهداری آذربایجان غربی، ارسلان شکری در خصوص صف کامیون در مرز بازرگان اظهار کرد: هر ساله و در اواخر سال میلادی به علت فعالیت های مالیاتی و مشوق های اعطایی از طرف کشور ترکیه به تجار از یک طرف و از طرفی دیگر ورود کامیون های کشنده زیر سه سال از پایانه مرزی بازرگان بر اساس معافیت های مالیاتی نوسازی ناوگان باری کشورمان، تردد کامیون های یخچالی استان ایغدر ترکیه و کوچک بودن محوطه پایانه گوربلاغ ترکیه موجب بروز صف های طولانی ناوگان ترانزیتی در پایانه مرزی بازرگان می شود که این مشکل با تلاش های صورت گرفته رفع شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی و همکاری نهادهای مستقر در پایانه مرزی بازرگان و نظارت های انجام شده و انتقال رویه های گمرکی، انتقال تخلیه و بارگیری ها به پس کرانه، افزایش تردد و پذیرش 24 ساعته مشکل صف های طولانی کامیون در این پایانه مرزی بر طرف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:: با راه اندازی تیر پارک توسط منطقه آزاد ماکو در مرز بسیاری از مشکلات و صف های طولانی بر طرف شده و با هماهنگی های صورت گرفته با طرف ترکیه ای روزانه بیش از 800 کامیون از این مرز تردد می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک ناوگان ترانزیتی در ورودی پایانه مرزی بازرگان به صفر رسید

ترافیک ناوگان ترانزیتی در ورودی پایانه مرزی بازرگان به صفر رسید