مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:402022-01-09سياسي

آغاز داوری منطقه ای مهر اصالت ملی صنایع دستی در کرمانشاه


نشست داوری مهر اصالت ملی صنایع  دستی منطقه غرب کشور با حضور استانهای کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و لرستان در هتل پارسیان کرمانشاه آغاز شد.

- ایسنا/کرمانشاه نشست داوری مهر اصالت ملی صنایع  دستی منطقه غرب کشور با حضور استانهای کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و لرستان در هتل پارسیان کرمانشاه آغاز شد.

حسین ویسی معاون صنایع دستی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم که امروز(19دی) آغاز شد، در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نشست داوری مهر اصالت ملی صنایع دستی هر دو سال یکبار برگزار می شود، اظهارکرد: تا پیش از شیوع کرونا این نشست به صورت متمرکز در تهران برگزار می شد، اما باتوجه به وضعیت شیوع این بیماری، برای اولین بار به شکل منطقه ای در حال برگزاری است.

وی به میزبانی کرمانشاه در برگزاری نشست داوری مهر اصالت ملی صنایع دستی غرب کشور اشاره کرد و گفت: در این نشست 107 اثر از استان کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان و ایلام به مدت سه روز مورد داوری قرار خواهد گرفت.

به گفته این مسئول، هیات داوری این نشست را داورانی از وزارتخانه و هنرمندان باسابقه و برتر استان تشکیل می دهند.

معاون صنایع دستی استان تعداد آثاری که از کرمانشاه در این نشست مورد داوری قرار خواهد گرفت را حدود 50 اثر اعلام کرد و افزود: این آثار عموما در رشته های زیورآلات سنتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز داوری منطقه ای مهر اصالت ملی صنایع دستی در کرمانشاه

آغاز داوری منطقه ای مهر اصالت ملی صنایع دستی در کرمانشاه