مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:352022-01-09سياسي

سرنوشت «مقاومت» پس از سردار سلیمانی چه خواهد شد؟


برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» شبکه پرس تی وی در جدیدترین قسمت به نقش و تاثیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مناسبات منطقه ای و مقاومت قبل و بعد از شهادتش می پردازد.

- ، برنامه این هفته اعلامیه با ریچارد مدهرست به بهانه دومین سالگرد ترور شهید سلیمانی، به تاثیر اقدامات این شهید بزرگوار در رخدادها و مناسبات منطقه ای می پردازد.

اعلامیه با ریچارد مدهرست (The Communique with Richard Medhurst) شبکه پرس تی وی در جدیدترین قسمت سراغ کارشناسان رفته است.

سینا رحمانی و فواد ایزدی به عنوان کارشناسان این هفته برنامه درباره نقش شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس در مقاومت در برابر داعش، امپریالیسم غربی و استعمار نو سخن می گویند.

کارشناسان برنامه اعلامیه با ریچارد مدهرست همچنین نقش شهید سلیمانی را در محافظت از مسیحیان و اقلیت های مذهبی در منطقه خاورمیانه مورد نقد و بررسی قرار می دهند.

ریچارد مدهرست، مجری برنامه از ایزدی و رحمانی تغییرات منطقه پس از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را جویا می شود و از آنها می پرسد آیا آمریکایی ها در هدف خود یعنی تضعیف محور مقاومت موفق شدند یا شکست خوردند؟ برنامه اعلامیه با ریچارد مدهرست دوشنبه ساعت 21 به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود و بازپخش این برنامه روز سه شنبه ساعت 5، 19 و 3، چهارشنبه ساعت 8، پنجش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت «مقاومت» پس از سردار سلیمانی چه خواهد شد؟

سرنوشت «مقاومت» پس از سردار سلیمانی چه خواهد شد؟