مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:152022-01-09پزشكي

این شیوه تغذیه سیستم ایمنی بدن را قوی می کند


بسیج ملی «تغذیه سالم» از 15 دی در سراسر کشور آغاز شده، این برنامه که تا 30 دی ادامه دارد هرساله با هدف افزایش آگاهی و اطلاع رسانی در خصوص تغذیه سالم برگزار می شود.

- ایسنا/کرمانشاه بسیج ملی تغذیه سالم از 15 دی در سراسر کشور آغاز شده، این برنامه که تا 30 دی ادامه دارد هرساله با هدف افزایش آگاهی و اطلاع رسانی در خصوص تغذیه سالم برگزار می شود.

شعار امسال این برنامه تغذیه، کرونا و واکسیناسیون است، شعاری که با توجه به استمرار بیماری کرونا در کشور انتخاب شده و هدف از انتخاب آن هوشیارسازی و آگاه سازی مردم نسبت به نقش تغذیه در پیشگیری از کرونا و تاثیر آن بر اثرگذاری هرچه بیشتر و بهتر واکسیناسیون کرونا است.

نیلوفر حیدری کارشناس مسئول تغذیه مرکز بهداشت استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری هرساله بسیج ملی تغذیه سالم گفت: امسال دوازدهمین دوره این برنامه در کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: با توجه به شعار این برنامه که تغذیه، کرونا و واکسیناسیون است، در تلاش هستیم امسال اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه نقش تغذیه در پیشگیری از ابتلا به کرونا، تاثیرات مثبت آن در بهبود هرچه سریعتر بیماران مبتلا و نقش آن در اثرگذاری هرچه بیشتر واکسیناسیون کرونا داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این شیوه تغذیه سیستم ایمنی بدن را قوی می کند

این شیوه تغذیه سیستم ایمنی بدن را قوی می کند