مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:102022-01-09اجتماعي

آغاز سرشماری پستانداران شاخص در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی


مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز از آغاز سرشماری زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده البرز جنوبی با حضور کارشناسان و مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان البرز و شهرستان کرج و همیاران محیط زیست خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز از آغاز سرشماری زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده البرز جنوبی با حضور کارشناسان و مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان البرز و شهرستان کرج و همیاران محیط زیست خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فردین حکیمی گفت: سرشماری زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده البرز جنوبی با حضور کارشناسان و مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان البرز و شهرستان کرج آغاز شد.

وی افزود: در این برنامه 10 اکیپ متشکل از کارشناسان و محیط بانان نسبت به سرشماری گونه های شاخص حیات وحش از جمله کل و بز، خرس قهوه ای، گراز، گرگ و سایر گونه ها با هدف دستیابی به تعداد، تراکم و تنوع حیات وحش جهت برنامه ریزی و اقدامات حفاظتی مناسب می پردازند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز خاطرنشان کرد: هر ساله برنامه های سرشماری وحوش با دقت و حساسیت خاصی اجرا، و گزارش آن نیز تدوین می شود.

حکیمی هدف از برگزاری برنامه های سرشماری را اطلاع از وضعیت زاد و ولد، شناسایی تعرضات و تهدیدات گونه ها در منطقه و زیستگاه ها اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سرشماری پستانداران شاخص در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

آغاز سرشماری پستانداران شاخص در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی