مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 06:452022-01-09سياسي

یکی از ایرادات لایحه بودجه کم کردن ردیف هاست


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مخالفت با کلیات لایحه بودجه، گفت: راه جایگزین برای حذف ارز ترجیحی به هیچ عنوان در لایحه بودجه 1401 شفاف و مشخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه 1401 با بیان اینکه لایحه بودجه 1401 نقات مثبت زیادی دارد، اظهار داشت: برخی نکات مهم در لایحه بودجه مشکلات عدیده ای را برای مردم به وجود خواهد آورد، یکی از نکات برجسته موضوع ارز 4200 تومانی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این یارانه که روی ارز 4200 تومانی اعمال می شود، به درستی به دست مردم نمی رسد، اما تجربه نشان داده هر گاه ارز دو نرخی را به تک نرخی تبدیل کرده ایم، شوک بزرگی به بازار وارد و چندصد درصد تورم به اقتصاد کشور تحمیل شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: راه جایگزین برای حذف ارز ترجیحی به هیچ عنوان در لایحه بودجه 1401 شفاف و مشخص نیست آنچه که مسئولان دولتی عنوان می کنند این است که پرداخت نقدی قرار است جای ارز 4200 تومانی را بگیرد، اما باید در نظر داشت که این پرداخت های نقدی همواره کشور را با تورم های جدی مواجه کرده است.

وی تصریح کرد: دولت حتی پس از اینکه لایحه ای دوفوریتی برای حذف ارز 4200 تومانی ارائه داد، هیچ مدل جایگزینی برای این مهم ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از ایرادات لایحه بودجه کم کردن ردیف هاست

یکی از ایرادات لایحه بودجه کم کردن ردیف هاست