مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 06:452022-01-09پزشكي

انواع انسولین در داروخانه های لار،خنج و اوز توزیع می شود


معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی از توزیع انواع انسولین کوتاه، متوسط و طولانی اثر، در سطح شهرستان لارستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی از توزیع انواع انسولین کوتاه متوسط و طولانی اثر در سطح شهرستان لارستان خبر داد و گفت: در پی کمبود داروی انسولین با پیگیری های صورت گرفته در این زمینه خوشبختانه مشکل کمبود انسولین برطرف شده و این دارو به میزان کافی در بین داروخانه های منتخب شهرستان توزیع شده است.

محمد اسعدیان اضافه کرد: سهمیه دانشکده علوم پزشکی لارستان بیشتر از سهمیه اختصاص داده شده به برخی از شهرستان هاست.

وی با بیان اینکه شهروندان نگران تامین انسولین مورد نیاز خود نباشند گفت: بیماران می توانند با در دست داشتن نسخه پزشک بدون محدودیت تعداد و به هر میزان به تشخیص پزشک معالج و تایید بیمه، با مراجعه به داروخانه های سطح شهر انسولین مورد نیاز خود را تامین کنند.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان در ادامه افزود: داروخانه زاهدی در شهر جدید لار، معتمد در شهر قدیم لار، کرامتی و نیسانیان (بیمارستان امیدوار اوز) در شهر اوز، قناعت پیشه بیمارستان نبی اکرم(ص) و  نورایی در شهر خنج، مکان هایی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع انسولین در داروخانه های لار،خنج و اوز توزیع می شود

انواع انسولین در داروخانه های لار،خنج و اوز توزیع می شود