مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 06:252022-01-09پزشكي

دانش آموزان با علائم خفیف کرونایی به مدرسه نروند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به اینکه مدارس یکی از مکان های انتشار ویروس کرونا است، لذا خانواده ها از فرستادن فرزندانشان با علائم بیماری خفیف جلوگیری کنند.

- ، عبدالجبارذاکری اعلام کرد: همچنین مدیران و معلمان نیز در صورت حضور دانش آموزان با علائم بالینی هر چند مختصر از ورود دانش آموز به کلاس جلوگیری کنند.

وی بیان داشت:مسوولیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس برعهده آموزش و پرورش و در هر مدرسه مستقیم زیر نظر مدیر مدرسه است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: همکاران حوزه بهداشتی در دفتر سلامت خانواده و مدرسه نیز تمام این نظارت ها را خواهند داشت و از والدین نیز درخواست می شود که هر کدام از آن ها به عنوان یک ناظر رعایت پروتکل های بهداشتی را نظارت نمایند و در صورت هر گونه کوتاهی مراتب را اعلام کنند.

قرنطینه یک اصل مهم در مهار کروناست سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: رعایت قرنطینه در بیماران با علائم بالینی کم و مشابه سرماخوردگی، یک اصل مهم در کنترل و مهار در افراد واکسینه شده کاهش پیدا کرده، که این منجر به رعایت نکردن قرنطینه در جامعه شده است.

وی بیان داشت: افراد با تصور اینکه دچار سرماخوردگی ساده شده اند، قرنطینه نمی مانند و به راحتی در جامعه و محل کار خود حضور می یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان با علائم خفیف کرونایی به مدرسه نروند

دانش آموزان با علائم خفیف کرونایی به مدرسه نروند