مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 06:102022-01-09سياسي

جنتلمن های تروریست پشت اینستاگرام!


جنتلمن های گرداننده اینستاگرام درست مثل تروریست های فرودگاه بغداد، همه تلاش شان را برای حذف نام و تصویر این قهرمان بین المللی به کار بردند و میلیون ها پست و صفحه را حذف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در روزنامه همشهری نوشت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده و ستاد بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی با اشاره به حذف نام شهید سلیمانی در فضای مجازی، این فضا را زیرکلید مستکبران توصیف کردند و آن را موجب تنبه مسئولان دانستند.

برخی به بهانه این جمله، برداشت هایی مطابق رأی خود کردند یا درصدد القائاتی برآمدند که به نوعی تحریف دیدگاه رهبرانقلاب درمورد فضای مجازی محسوب می شود.

در این یادداشت و به همین مناسبت می خواهم  مروری داشته باشم بر دیدگاه های ایشان درباره فضای مجازی و در همین ابتدا اذعان می کنم که بررسی نگاه و رویکرد رهبرانقلاب به فضای مجازی، مجال و تفصیلی به مراتب بیشتر طلب می کند.

1-بخش حقیقی زندگی مردم: یکی از جنبه های مهم عقلانیت، واقع بینی است.

افرادی که چشم خود را روی واقعیت ها می بندند، قطعا رفتار و تصمیمات شان با عقلانیت فاصله دارد؛ همانگونه که ترک آرمانگرایی با عقلانیت مغایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنتلمن های تروریست پشت اینستاگرام!

جنتلمن های تروریست پشت اینستاگرام!