مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:502022-01-09اجتماعي

80 هزار متر زمین کشاورزی موقوفه در برخوار قابلیت تغییرکاربری دارد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: 300 برنامه فرهنگی در سال جاری در بقاع متبرکه شهرستان برخوار تولید و منتشر شده است.

- با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد 9 ماهه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در سال جاری اظهار داشت: در زمینه دریافت اسناد مالکیتی در سال جاری موظفی ما برای دریافت سند مالکیت 15 جلد سند بوده است که 8 سند تا دی ماه دریافت شده و دو سند تبدیلی نیز داشتیم از دفترچه ای به تکبرگی بوده که تا آخر سال دریافت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان برخوار 13 بقعه وجود دارد، افزود: در هر هفت شهر یک بقعه و دوبقعه نیز در روستاها است، از این تعداد بقعه امامزاده نرمی شاخص کشوری است، دو بقعه استانی داریم و حدود 10 بقعه نیز شاخص شهرستانی است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار با اشاره به اینکه در طول سال 300 برنامه از امامزادگان شهرستان برخوار در صدا و سیما پخش زنده و تولیدی داریم، افزود: 95 درصد از این برنامه ها در امامزاده نرمی تولید می شود.

وی با بیان اینکه درب امامزادگان شهرستان برخوار در سال جاری بسته نبود، گفت: اما برنامه های فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شد.

حجت الاسلام ضیایی با بیان اینکه برگزاری برنامه های محافل انس با قرآن، یادواره شهدا و … در امامزادگان شهرستان برخوار برگزار می شود، ابراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 هزار متر زمین کشاورزی موقوفه در برخوار قابلیت تغییرکاربری دارد

80 هزار متر زمین کشاورزی موقوفه در برخوار قابلیت تغییرکاربری دارد