مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:452022-01-09پزشكي

ابرهای سیاه اُمیکرون بر سر کرمانشاهیان/ گول ضعیف بودن سویه جدید کرونا را نخورید


معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: سویه اُمیکرون فعلا در حال مطالعات اولیه است و با توجه به سرعت انتقال بالای آن ممکن است افراد با سیستم ایمنی ضعیف را درگیر کند و منجر به فوت شود، - سارا شاه آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت سویه جدید اُمیکرون در استان، اظهار داشت: سویه اُمیکرون در استان مشاهده شده و براساس آخرین آمار 12 مورد شناسایی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرعت انتقال اینگونه از ویروس در مقایسه با نوع دلتا بسیاربسیار بالاتر است، بنابراین توصیه می شود کسانی که 18 سال به بالا سن دارند و حداقل سه ماه از تزریق نوبت دوم آن ها گذشته حتما برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا در اسرع وقت اقدام کنند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: برای تزریق واکسن منتظر نوع خاصی نباشید بهترین واکسن در دسترس ترین واکسن است که خوشبختانه به غیر از آسترازنکا مابقی واکسن ها در استان موجود است و پایگاه های تجمیعی فعال هستند و هیچ مشکلی برای تزریق واکسن نداریم.

وی با تأکید ویژه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، افزود: رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از دوماسک برای جلوگیری از ابتلا به این سویه با توجه به سرعت انتقال آن ضرورت دارد چون در کمتر از 24 ساعت افراد زیادی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرهای سیاه اُمیکرون بر سر کرمانشاهیان/ گول ضعیف بودن سویه جدید کرونا را نخورید

ابرهای سیاه اُمیکرون بر سر کرمانشاهیان/ گول ضعیف بودن سویه جدید کرونا را نخورید