مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:452022-01-09سياسي

نماینده مجلس: خریدخدمت برای مشمولان جدید موضوعیت ندارد


برای آنها که غایب بوده و سن شان از یک عددی گذشته_ به طور مثال فرض کنید فردی 55 ساله و مشمول غائب است_ برای آنها «احتمالاً» این موضوع در طرح جدید مطرح می شود اما برای مشمولان جدید به هیچ عنوان بحث خرید سربازی وجود ندارد.

- برای آنها که غایب بوده و سن شان از یک عددی گذشته_ به طور مثال فرض کنید فردی 55 ساله و مشمول غائب است_ برای آنها احتمالاً این موضوع در طرح جدید مطرح می شود اما برای مشمولان جدید به هیچ عنوان بحث خرید سربازی وجود ندارد.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح سربازی که در کمیسیون امنیت ملی در حال بررسی است خرید سربازی برای مشمولان جدید موضوعیت نداشته و وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین تغییرات حوزه سربازی اظهار داشت: هر دوره در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با سربازی یک اتفاقاتی افتاده است که هم اکنون ما در مقام ارزیابی بعضی از آنها را خیلی نافع موضوع سربازی نمی دانیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک طرف موضوع سربازی ستاد کل نیروهای مسلح است چون محل سربازی نیروهای نظامی و انتظامی است اما قانون نظام وظیفه متعلق به مجلس شورای اسلامی است؛ وقتی مجلس قانونی را مصوب کرده الان هم می تواند خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: خریدخدمت برای مشمولان جدید موضوعیت ندارد

نماینده مجلس: خریدخدمت برای مشمولان جدید موضوعیت ندارد