مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:352022-01-09ورزشي

انتقاد شاهینی ها از بازی خشن بازیکنان ره سو تبریز


سرپرست تیم شاهین کرمانشاه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر تیم ره سو تبریز در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال، از بازی خشن بازیکنان حریف و ناداوری های این دیدار انتقاد کرد.

- سید احسان احسانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به عملکرد خوب بازیکنان تیمش برابر تیم ره سو تبریز، اظهارکرد: حریف تبریزی یکی از تیم های قدرتمند این لیگ است که از مهره های متعددی بهره می برد.

وی ادامه داد: در این دیدار علیرغم اینکه تیم حریف بسیار توانمند ظاهر شد، اما عملکرد خوب بازیکنان ما باعث شد تا شاهد یک بازی سنگین و سخت و همراه با برخوردهای زیاد فیزیکی باشیم.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه با انتقاد از بازی خشن بازیکنان ره سو تبریز، عنوان کرد: تیم حریف در این دیدار تیمی فیزیکی بود که در نتیجه بازی خشن آنها چند نفر از بازیکنان ما مصدوم شدند.

وی افزود: متاسفانه بازیکنان این تیم اصول جوانمردی را رعایت نمی کردند و سه نفر از بازیکنان ما را مصدوم کردند که یکی از آنها به دلیل شدت مصدومیت راهی بیمارستان شد و احتمالا بازی بعدی نتواند تیم را همراهی کند.

احسانی تصریح کرد: از طرفی، داور این دیدار هم با توجه به اینکه بازی در خانه حریف برگزار می شد، تا حدودی از خطا و برخوردهای خشن آنها چشم پوشی می کرد و این مسئله روحیه بازیکنان ما را تضعیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شاهینی ها از بازی خشن بازیکنان ره سو تبریز

انتقاد شاهینی ها از بازی خشن بازیکنان ره سو تبریز