مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:252022-01-09سياسي

توسعه زیرساخت های چشمه های آبگرم شهرستان دهلران


مدیرکل میراث فرهنگی ایلام از توسعه زیرساخت های چشمه های آبگرم شهرستان دهلران خبر داد و گفت: اجرای این طرح از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام است.

- ، عبدالمالک شنبه زاده اظهار کرد: چشمه های طبیعی آب گرم یکی از زیباترین و در عین حال اعجاب برانگیزترین جلوه های طبیعی شهرستان مرزی دهلران بوده که مقصدی زیبا و سحرانگیز برای گردشگران و بیماران بومی و غیربومی استان ایلام به شمار می رود.

وی افزود: خواص طبیعی و گوگردی آب گرم چشمه ها باعث شده که سالانه هزاران نفر از مناطق مختلف کشور برای آب تنی، چشمه های آب گرم دهلران را به عنوان مقصد گردشگری سلامت خود انتخاب کنند.

وی گفت: گردشگران، طبیعت دوستان و بیماران دردهای مفصلی، روماتیسمی و افراد دارای عارضه های پوستی و جلدی همواره با آگاهی و اطلاع از خواص درمانی و دارویی مواد معدنی به ویژه گوگرد، چشمه های آب گرم دهلران را به عنوان پزشک طبیعت بهترین مکان برای درمان خود معرفی می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام اظهار کرد: بهسازی راه دسترسی چشمه قیر به طول 4 کیلومتر شامل پل و ابنیه و تسطیح با اعتبار 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ملی در راستای تسهیل تردد گردشگران در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های چشمه های آبگرم شهرستان دهلران

توسعه زیرساخت های چشمه های آبگرم شهرستان دهلران