مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:102022-01-09اقتصادي

مبادلات مرزی در بازارچه خراسان جنوبی مهیا است


شرایط تجارت و مبادلات مرزی در بازارچه میل 73 (گلورده) مهیا است و در دیدارهایی که طی روزهای آینده با وزیر صنعت افغانستان و والی فراه خواهیم داشت، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: شرایط تجارت و مبادلات مرزی در بازارچه میل 73 (گلورده) مهیا است و در دیدارهایی که طی روزهای آینده با وزیر صنعت افغانستان و والی فراه خواهیم داشت، این موضوع مطرح خواهد شد.

جواد قناعت، شب گذشته 18 دی در نشستی که پس از بازدید کارخانه سیمان باقران شهرستان درمیان برگزار شد، افزود: همه انرژی و توان خود را برای کمک به توسعه صادرات سیمان و دیگر محصولات استان به افغانستان صرف خواهیم کرد؛ شرکت سیمان باقران برای استان ما، فقط یک واحد صنعتی صرف نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی گفت: کارخانه سیمان باقران علاوه بر نقشی که در تولید دارد، در اشتغال، معیشت، مرزداری، مرزبانی و نگهداشت جمعیت در منطقه موثر است؛ سیمان باقران، آبروی استان و منطقه است اظهار داشت: معرفی این مجموعه به عنوان صادرکننده نمونه سال 1400 و صادرکننده برتر در سه سال متوالی جای تقدیر دارد.

قناعت با اشاره به موقعیت مکانی کارخانه سیمان باقران افزود: هیچ کارخانه ای در کشور این اندازه به مرز نزدیک نیست و ما باید از این فرصت به نفع مجموعه، مردم منطقه و استان استفاده مطلوبی ببریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادلات مرزی در بازارچه خراسان جنوبی مهیا است

مبادلات مرزی در بازارچه خراسان جنوبی مهیا است