مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 02:552022-01-08ورزشي

اعزام تیم های ناشنوایان به المپیک برزیل در گرو تامین اعتبار


رییس فدراسیون ناشنوایان با بیان این که شرایط سختی برای برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های اعزامی به المپیک برزیل داریم، گفت: در صورت عدم تامین اعتبارات، - رییس فدراسیون ناشنوایان با بیان این که شرایط سختی برای برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های اعزامی به المپیک برزیل داریم، گفت: در صورت عدم تامین اعتبارات، احتمال دارد فوتبال و والیبال ساحلی به المپیک اعزام نشوند.

مهران تیشه گران در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که کمتر از 4 ماه به برگزاری المپیک ناشنوایان زمان داریم، نبود اعتبارات شرایط را برای برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های اعزامی به المپیک سخت کرده و واقعا نمی دانیم با دست خالی چه کار کنیم.

وی گفت: میزبانی مسابقات جهانی تکواندو ، کاراته و اعزام تیم ها به تورنمنت های برون مرزی، هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد و بدهکار هستیم.

از سوی دیگر چون هنوز اعتبارات سالیانه خود را نیز دریافت نکردیم واقعا شرایط سختی برای برگزاری اردوها داریم و همچنان منتظر واریز اعتبارات از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان تصریح کرد: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که اگر اعتبارات به موقع فراهم نشود، برای کاهش تعداد نفرات اعزامی به المپیک شاید فوتبال و والیبال ساحلی را به مسابقات اعزام نکنیم و تنها در رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم های ناشنوایان به المپیک برزیل در گرو تامین اعتبار

اعزام تیم های ناشنوایان به المپیک برزیل در گرو تامین اعتبار