مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 19:252022-01-08دانش

رتبه ایران در تولید علم از 53 به 16 ارتقا پیدا کرده است


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: هر چند ایران در زمینه تولید علم از میانه جهان جلوتر است ولی هنوز تا رسیدن به قله های دانش فاصله داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین کلانتری روز شنبه 18 دی ماه در مراسم تودیع رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرج اظهار کرد: دانش وسیله عزت و سربلندی و نشانه قدرت است.

وی با بیان اینکه روی دیگر دانش و دانایی توانایی است، گفت: در قرآن کریم هم آمده علم وسیله ای برای غلبه بر دشمن است.

کلانتری با بیان اینکه خوشبختانه رستاخیز عظیم علمی در کشور ایجاد شده، توضیح داد: هر چند ایران در زمینه تولید علم از میانه جهان جلوتر است ولی هنوز تا رسیدن به قله های دانش فاصله داریم.

سرپرست دانشگاه آزاد کرج افزود: رتبه ایران در تولید علم از 53 به 16 ارتقا پیدا کرده که این نشان دهنده توانمندی نخبگان و پژوهشگرانی است که در زمینه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

وی توضیح داد: ایران رتبه دوم جهان از لحاظ تعداد دانش آموختگان رشته های علوم و مهندسی را داردکه می توان از ظرفیت آنها برای توسعه هرچه بیشتر کشور استفاده کرد.

کلانتری در بخش دیگری از صحبت های خود به جایگاه دانشگاه آزاد کرج در میان دیگر دانشگاه های کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد کرج در جایگاه یازدهم در رتبه بندی دانشگاه های کشور ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه ایران در تولید علم از 53 به 16 ارتقا پیدا کرده است

رتبه ایران در تولید علم از 53 به 16 ارتقا پیدا کرده است