مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 19:152022-01-08سياسي

شرایط کنترل ورودی ها و قرنطینه در مرز مهران بهتر شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: هرچند اقدامات خوبی در مرز مهران انجام شده، اما کافی نیست و باید راهکارهای مناسب برای اجرایی شدن مصوبات قرارگاه کرونا در خصوص کنترل ورودی ها و قرنطینه در این مرز  فراهم شود.

- محمد سبحان حسنی در نشست ستاد کرونای استان اظهار کرد: احتمال سرایت سویه اومیکرون در استان وجود دارد، از دستگاه های اجرایی، نظارت و رسانه ها خواست در خصوص دستورالعمل های اجرایی، شیوه نامه های نظارتی و فرهنگ سازی موثر، اقدامات لازم را به عمل آورده و مردم را به تزریق دز سوم واکسن ترغیب کنند.

وی گفت: بر اساس گزارش های رسیده میزان مرگ و میر در این سویه کم، اما میزان سرایت آن بسیار زیاد است و ضرورت دارد ضمن رعایت دستورالعمل های اجرایی، مراقبت بهداشتی نیز در دستور کار باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با تاکید بر رعایت الزامات آموزشی، توسعه واکسیناسیون و پروتکل های بهداشتی در مدارس گفت: رسانه ها و صدا و سیما با اطلاع رسانی به موقع و شهرداریها با تبلیغات محیطی در خصوص ترغیب مردم به تزریق دز سوم واکسن اقدامات موثری را با تولید محتوا و فرهنگ سازی در جهت غلبه بر روند صعودی کرونا به انجام رسانند.

حسنی با بیان اینکه اقدامات خوبی در مرز مهران انجام شده، اما کافی نیست، از فرماندار مهران خواست با نظارت فرمانده قرارگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کنترل ورودی ها و قرنطینه در مرز مهران بهتر شود

شرایط کنترل ورودی ها و قرنطینه در مرز مهران بهتر شود