مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 19:152022-01-08سياسي

امام جمعه بیرجند: ترس دشمن از تکثیر اندیشه شهید سلیمانی است


در این سلطه دشمن اگر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را به شهادت رساندند اما اندیشه سلیمانی برای آنها خطر است و از اندیشه سلیمانی می ترسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز در گردهمایی نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی به مناسبت یوم الله حمله موشکی به پایگاه عین الاسد اظهار داشت: مساله پایگاه نظامی آمریکایی عین الاسد در منطقه و بازتاب آن در سطح بین المللی یک اتفاق ویژه است.

اگر مقایسه کنید با پیروزی انقلاب اسلامی که به قول صهیونیست ها زلزله بود این پس زلزله از آن زلزله هم مهم تر بود.

وی بیان کرد: آن روز با ایثار مردم و روشنگری امام راحل، نهضت پیروز شد ولی یک کمبود داشت و آن باور بود که برخی افراد باور نداشتند که این انقلاب بماند به همین خاطر وعده می دادند و همه گزینه ها را آزمایش کردند و همه دنیا را علیه ما شوراندند، جنگ اقتصادی به راه انداختند اما چه شد با تصوری که آنها می کردند درست نقطه مقابل انجام شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز کارشناسان غربی اظهار می کنند که کار غرب تمام است همانند خبرنگاری که از ترامپ پرسید شما در انتخابات 2024 شرکت می کنید و گفت تا سه سال دیگر آمریکایی نیست که کسی رییس جمهور شود و به گفته فرمانده سپاه قدس امنیت تروریست های غربی در خانه هایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بیرجند: ترس دشمن از تکثیر اندیشه شهید سلیمانی است

امام جمعه بیرجند: ترس دشمن از تکثیر اندیشه شهید سلیمانی است