مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 18:202022-01-08بين الملل

فروپاشی جبهه داخلی، بزرگ ترین چالش اسراییل در جنگ بعدی است


روزنامه صهیونسیتی معاریو اذعان کرد که فروپاشی جبهه داخلی رژیم اسراییل در شرایط اضطراری به معنای فروپاشی ارتش و پلیس است.

- به نقل از فلسطین الیوم، روزنامه صهیونیستی معاریو با اشاره به ضعف در جبهه داخلی این رژیم اعلام کرد که این مسئله چالش بزرگی را برای ارتش و پلیس اشغالگران به وجود آورده است.

طبق گزارش این روزنامه، این ضعف به ویژه پس از آنکه عرب های داخل سرزمین های اشغالی در جریان عملیات سیف القدس علیه رژیم صهیونیستی اعتراضاتی انجام دادند، آشکار شد.

روزنامه معاریو در گزارش روز شنبه خود اذعان کرد که فروپاشی جبهه داخلی رژیم صهیونسیتی در شرایط اضطراری به معنای فروپاشی ارتش و پلیس است.

این روزنامه تاکید کرد که ارتش اسراییل برنامه سازماندهی شده ای را برای حفاظت از شهرک های صهیونیستی مجاور مرز شمالی در هر گونه رویارویی در آینده ندارد.

حملات مقاومت فلسطین به اشغالگران در اردیبهشت ماه گذشته باعث درگیری بین عرب های ساکن سرزمین های اشغالی با صهیونیست ها شد.

آن زمان آیلت شاکد، نماینده راست گرای پارلمان و وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی، در صفحه توییتر خود نوشت که پلیس این رژیم در شهرهایی که صحنه درگیری فلسطینی ها و صهیونیست هاست، به نوعی تسلیم شده و کاری نمی تواند بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروپاشی جبهه داخلی، بزرگ ترین چالش اسراییل در جنگ بعدی است

فروپاشی جبهه داخلی، بزرگ ترین چالش اسراییل در جنگ بعدی است