مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 17:002022-01-08سياسي

اخلاق نخستین لازمه یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی ایران است


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اخلاق مدیریتی، نخستین لازمه یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

- ، عصر شنبه، طی مراسمی با حضور رحمدل بامری، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری، سران طوایف، معتمدین، فرهنگیان، دانشجویان، دهیاران و اعضای شورای شهر و روستا مراسم تودیع و معارفه فرماندار مهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: اخلاق مدیریتی، نخستین لازمه یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این نظام الهی متعلق به مردم است و انقلاب اسلامی، نظام ارباب رجوع است و مردم ارباب ما هستند و با توجه به این شاخص ها باید مدیرانی انقلابی انتخاب کنیم.

بامری گفت: از اول انقلاب تاکنون توانستیم با وجود سخت ترین تحریم ها، مسیر سخت و پر فراز و نشیب را با افتخار پشت سر گذاشته و همیشه در اوج باشیم و امروز ملت ما سرفراز است.

وی ادامه داد: در دوره ای که مشکلات معیشتی مردم بسیار زیاد است باید مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی، پای کار بوده و در بحران ها کنار مردم و میز کارشان در میان آنان باشند و به صورت میدانی عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق نخستین لازمه یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی ایران است

اخلاق نخستین لازمه یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی ایران است