مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 16:552022-01-08سياسي

سردار جلالی: شهید سلیمانی معادلات منطقه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه سردار سلیمانی خطر یک جنگ احتمالی ده ساله علیه ایران را رفع کرد، گفت: قاسم سلیمانی معادلات امنیت در خاورمیانه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه سردار سلیمانی خطر یک جنگ احتمالی ده ساله علیه ایران را رفع کرد، گفت: قاسم سلیمانی معادلات امنیت در خاورمیانه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی در مراسم سالگرد شهید احمد کاظمی با گرامی داشت یاد شهدای استان اصفهان و شهر نجف آباد گفت: شهدای ما در تاریخ ماندنی شدند به این دلیل که در مسیر یک تفکر الهی گام برداشتند و آن مسیر فاطمی، حسینی و علوی است.

وی با بیان اینکه شهدا شناسنامه انقلاب اسلامی هستند، افزود: ملت ایران شهادت را افتخار خود می داند و همین شهدا پایه های قدرت ملی کشور را شکل داده اند.

جلالی با اشاره به اینکه نقش شهید احمد کاظمی در فتح خرمشهر کمتر مورد توجه بوده است، گفت: این ویژگی خاص شهدا و سرداران بزرگ ماست که فتوحات آنها در گمنامی است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به نقش و خدمات شهید احمد کاظمی در مناطق غرب و شمال غرب کشور گفت: شهید احمد کاظمی پرونده ناامنی را در شمال غرب کشور مختومه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: شهید سلیمانی معادلات منطقه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد

سردار جلالی: شهید سلیمانی معادلات منطقه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد