موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 16:502022-01-08اقتصادي

سیستم cat2 تا 70 درصد مشکل کنسلی پروازها را حل می کند


مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: با استقرار سیستم کمک ناوبری cat2 در فرودگاه اردبیل 70 درصد مشکل ابطال و تاخیر پروازهای اردبیل مرتفع می شود.

- محمد قصابی روز شنبه 18 دی ماه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ما در فرودگاه اردبیل با دو مشکل وزش باد و هوای مه آلود به عنوان عوامل مؤثر در انجام پرواز و گاه کنسلی و لغو پروازهای فرودگاه اردبیل روبرو هستیم که تلاش کردیم تا با نصب و استقرار سیستم cat2 بخشی از این مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه این سیستم تا 70 درصد از کنسلی پروازها جلوگیری می کند، خاطرنشان کرد: برای اولین بار در کشور و همت متخصصان بومی با هزینه کرد بالغ بر 70 میلیارد تومان سیستم روشنایی با چراغ های led را نصب و باند اصلی فرودگاه اردبیل را مجهز کردیم.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل از فعال بودن دو فرودگاه اردبیل و پارس آباد در این استان خبر داد و بیان کرد: پروژه های متعدد فرودگاهی اردبیل در دو هفته اخیر شامل سیستم cat2 و جایگاه سوخت گیری با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری رسید.

قصابی همچنین به استفاده از قیر پلیمری برای اولین بار در کشور در باند اصلی فرودگاه اردبیل خبر داد و گفت: تکیه بر دانش بومی و فناوری ملی در فرودگاه اردبیل در سرلوحه فعالیت های ما قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم cat2 تا 70 درصد مشکل کنسلی پروازها را حل می کند

سیستم cat2 تا 70 درصد مشکل کنسلی پروازها را حل می کند