موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 15:352022-01-08ورزشي

تساوی فجر سپاسی و تراکتور


با پایان یافتن هفته چهاردهم تیم تراکتورسازی تبریز و فجر شهید سپاسی با 12 امتیاز به همچنان در رده 13 و 14 جدول باقی ماندند.

- دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و تراکتور سازی تبریز با نتیجه مساوی پایان یافت تا فجری ها تیم بدون برد در بازی خانگی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا در این بازی که از هفته چهاردهم مسابقات فوتبال برتر جام خلیج فارس روز شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد 2 تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند که به درد هیچ کدام از تیم ها نخورد.

با توجه به اینکه تیم فجر در هفته پانزدهم و آخر دور رفت در تهران میهمان تیم پرسپولیس است، این تیم بدون بُرد در دیدار خانگی دور رفت را به پایان رساند.

دیدار این تیم ها که در رده 13 و 14 جدول با 11 امتیاز قرار داشتند از حساسیت زیادی برخوردار و در نیمه نخست نیز تیم میهمان بازی بهتری نسبت به فجری ها داشت و آنها بیشتر از سمت چپ به دروازه تیم فجر حمله کردند و از این همین منطقه هم سه بار صاحب فرصت شدند.

اما تیم بازیکنان فجر هم با ارسال توپ های بلند برای شهرام گودرزی و فرزان دانا سعی داشتند به گل برسند که دفاع تیم تراکتورسازی اجازه خودنمایی نداد و تنها یکبار فجریها صاحب موقعیت شدند که شهرام گودرزی با بی دقتی از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی فجر سپاسی و تراکتور

تساوی فجر سپاسی و تراکتور