مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 15:152022-01-08پزشكي

کردستان مرکز تحقیقات سلامت گندم وزارت بهداشت می شود


معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در زمینه سلامت گندم کارهای خوبی در کردستان انجام شده و امروز با توجه به ظرفیت بالایی که در این حوزه دارد می تواند قطب خیلی خوبی برای بخش سلامت گندم باشد و به مرکز تحقیقات سلامت این محصول در وزارت بهداشت تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهرام دارایی در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: حوزه سلامت غذایی در کردستان به عنوان استانی مرزی که تبادلات مرزی دارد، اهمیت ویژه داشته و با توجه به وجود بازارچه های مرزی و کولبرانی که به جابجایی محصولات سلامت محور اشتغال دارند، سنجش سلامت کالا در آن مهم است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کردستان به ساحل آرامش رسیده و امیدواریم زمینه بهره مندی مردم مرزنشین، ولایت مدار، انقلابی و صادق، سختکوش و قانع استان از خدمات بهتر و بیشتر فراهم شود.

به گفته معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  در زمینه سلامت گندم کارهای خوبی در کردستان انجام شده و امروز با توجه به ظرفیت بالایی که در این حوزه دارد می تواند قطب خیلی خوبی برای بخش سلامت گندم باشد و به مرکز تحقیقات سلامت این محصول در وزارت بهداشت تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان مرکز تحقیقات سلامت گندم وزارت بهداشت می شود

کردستان مرکز تحقیقات سلامت گندم وزارت بهداشت می شود