مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 14:252022-01-08اقتصادي

آخرین وضعیت 15 هزار تن جو دامی در گمرک چابهار


15 هزار تن جو دپو شده شرکت پشتیبانی امور دام در بندر چابهار به دلیل نبود امکانات کافی از جمله انبار استاندارد و حمل و نقل با ابهامات زیادی روبرو است.

- همچنین مسئولان گمرک معتقدند براساس مجوزهای خاص صادر شده ترخیص 90 درصدی این اقلام امکان پذیر بوده و خروج آن بلامانع است.

در این راستا نیز چندین مکاتبه و هشدار از جانب گمرک چابهار به صاحب کالا و مرجع نگهدارنده داده شده است و علاوه بر آن مسئولان محلی در جریان قرار گرفته اند و با توجه به پیش بینی شرایط جوی و جلوگیری از فساد کالا جهت تسریع در خروج و یا اتخاذ تدابیر لازم جهت جابجایی کالا صادر شد اما متاسفانه اقدام شایسته و مناسبی صورت نپذیرفت.

با این حال اداره کل پشتیبانی امور دام استان سیستان و بلوچستان پاسخ داده به دلیل پر بودن انبارها و عدم تخصیص کد رهگیری در محوطه بندر و تحت کلید گمرک باقی مانده که در زمان بارندگی جهت محافظت روی آنها چادر کشی شده، اما به دلیل جاری شدن آب باران از کنارهای چادر قدری آب نفوذ کرده و باعث جوانه زدن جو در برخی نقاط شده که هم اکنون جو سبز شده جمع آوری و جداسازی شده که وزن آن به 500 کیلوگرم هم نمی رسد.

البته برخی مسئولان محلی نیز بیان می کنند 10 روز قبل از بارش های چابهار کامیونی جهت خروج این کالا در گمرک چابهار حضور نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت 15 هزار تن جو دامی در گمرک چابهار

آخرین وضعیت 15 هزار تن جو دامی در گمرک چابهار