مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 14:052022-01-08ورزشي

ورزشکاران رشته پارابدمینتون نیاز به حمایت دارند


دارنده عنوان نائب قهرمانی مسابقات پارابدمینتون قهرمانی کشور گفت: ورزشکاران رشته پارابدمینتون نیاز به حمایت مالی و معنوی دارند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ فاطمه محمودی دارنده عنوان نائب قهرمانی مسابقات پارابدمینتون قهرمانی کشور است که از سال 98 فعالیت در رشته بدمینتون را پس از چندین سال فعالیت در رشته تنیس روی میز آغاز کرد و در ادامه با آشنا شدن با رشته پارابدمینتون به عنوان نائب قهرمانی کشور در این رشته دست پیدا کرد.

وی فعالیت ورزشی در رشته بدمینتون را زیر نظر خانم خطایی آغاز و در مدت کوتاهی توانست به موفقیت و پیشرفت در این رشته مورد علاقه دست پیدا کند.

دارنده عنوان نائب قهرمانی مسابقات پارابدمینتون  قهرمانی کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: مربی بدمینتون خیلی خوب و دلسوزانه بدون دریافت هیچ هزینه ای به من آموزش داد و مرا بسیار به این رشته علاقمند کرد.

فاطمه محمودی افزود: رشته های ورزشی نیاز به تمرینات مستمر و پشت سر هم دارد، با تلاش و پشتکار و علاقه تمرینات را ادامه دادم و از شانس من از وقتی که وارد بدمینتون شدم کرونا شیوع پیدا کرد و تمرینات تعطیل شد که این تعطیلی ها باعث افت ورزشکاران از نظر آمادگی بدنی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران رشته پارابدمینتون نیاز به حمایت دارند

ورزشکاران رشته پارابدمینتون نیاز به حمایت دارند