مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 13:202022-01-08اقتصادي

مخالف واردات لوکوموتیو هستم/ تعادل قیمت ها در حوزه فولاد و سیمان


با واردات لوکوموتیو مخالفم، نمی گذاریم جایی که ظرفیت تولید داریم واردات انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، سید رضا فاطمی امین در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی حوزه صنایع حمل و نقل با بیان اینکه برای بهبود و ارتقای مدیریت، معاونتی مستقل با عنوان صنایع حمل و نقل در ساختار جدید وزارت صمت ایجاد شده است، اظهار کرد: برنامه اصلاحی صنعت خودرو در 9 محور تدوین شده است که با اجرایی شدن آن ارتقای این صنعت کلید خواهد خورد.

وی تصریح کرد: طرح تأمین مالی زنجیره ای و پروژه جریان شفاف کالا، ظرفیت های مناسبی برای فعالان تولید از جمله صنایع حمل و نقل ایجاد می کند.

وزیر صمت با بیان اینکه در ساختار جدید وزارت صمت دفتر صنایع ریلی و دریایی ایجاد شده است، گفت: هر سه ماه یک بار مسائل رشته فعالیت ها در نشست هم اندیشی با فعالان آن حوزه بررسی و تحلیل می شود.

قیمت ها در حوزه فولاد و سیمان متعادل شد فاطمی امین در ادامه با اعلام اینکه در تأمین مواد اولیه اقدامات خوبی انجام گرفت، اضافه کرد: قیمتها در حوزه فولاد و سیمان متعادل شد.

وی یکی از مزایای ثبت فاکتور در سامانه جامع تجارت را جلوگیری از تخلف و قاچاق دانست و تصریح کرد: ثبت فاکتورها مبنای مالیات و ارائه پرداختهای بانکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف واردات لوکوموتیو هستم/ تعادل قیمت ها در حوزه فولاد و سیمان

مخالف واردات لوکوموتیو هستم/ تعادل قیمت ها در حوزه فولاد و سیمان