مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 13:052022-01-08اقتصادي

جام جهانی قطر فرصتی برای معرفی داشته های فارس است


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس تاکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت ایرانی ها مقیم کشورهای حوزه خلیج فارس و ارتباط با شرکت های تبلیغاتی جام جهانی قطر و فضای مجازی، - نهایت استفاده را در معرفی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان داشته باشیم.

سید علی نقی طبیب لقمانی شنبه 18 دی در نشست فرصت های جام جهانی 2020 قطر که با هدف نقش دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در اجرای تورهای فارس و بررسی ظرفیت های تولید و صادرات صنایع دستی استان برگزار شد، گفت: باید با افزایش ظرفیت خط هوایی بین شیراز و جابه جایی خطوط هوایی در طی مدت جام جهانی زمینه بیشتر ورود گردشگران را فراهم آوریم.

او ادامه داد: باید نمایشگاه صنایع دستی فارس که در زمان انجام بازی های جام جهانی در قطر دایر می شود رویکردی صادراتی داشته باشد.

لقمانی تاکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت ایرانی ها مقیم و ارتباط با شرکت های تبلیغاتی جام جهانی و فضای مجازی نهایت استفاده را در معرفی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی داشته باشیم.

هادی شه دوست شیرازی، مدیرکل میراث فرهنگی فارس نیز در این نشست اظهار کرد: ظرفیت جام جهانی قطر برای استان فارس به واسطه ارتباط و قرابت نزدیک هم استانی های فارسی در کشورهای حوزه خلیج فارس و به ویژه قطر فرصت مغتنمی در گردشگری است که باید با برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی قطر فرصتی برای معرفی داشته های فارس است

جام جهانی قطر فرصتی برای معرفی داشته های فارس است