مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 13:002022-01-08سياسي

کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرماندهی کل قوا در همایش خاطره گویی که صبح امروز (شنبه) در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، - مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا و استکبار جهانی از منطقه است که به دست جوانان مسلمان و جهادگران منطقه رقم خواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرماندهی کل قوا در همایش خاطره گویی که صبح امروز (شنبه) در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: نهضت خاطره گویی را همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند باید در محتوا و میزان گسترش دهیم و بدانیم که چه باید بگوییم و چه نگوییم.

وی ادامه داد: از نظر من بزرگترین دستاورد سیاسی و انسانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت در سوریه و عراق و یمن ساختن انسان هایی در تراز انقلاب اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی و عباس بابایی است و این شهیدان پیشگامان امنیت و اقتدار ایران و اسلام هستند.

سرلشکر صفوی حاج قاسم سلیمانی را تک چهره مدیریت انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی و مدیریت او می تواند الگوی مدیریت در شرایط سخت و جنگی نابرابر باشد، او الگوی ایستادگی و مقاومت و چراغ راهنمایی برای مقابله با توطئه های مختلف دشمن و شکست استک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است

کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است