مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 12:452022-01-08سياسي

بیانیه تشکل اساتید حوزه به مناسبت سالروز یوم الله 19 دی


تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای یوم الله 19 دی، سالروز خروش حماسی مردم قم در حمایت از مرجعیت شیعه را گرامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به مناسبت سالروز قیام 19 دی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سالروز خروش حماسی مردم شریف قم در حمایت از رکن رکین مرجعیت شیعه گرامی باد.

نزدیک به نیم قرن از یوم الله 19 دی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و بر ما واجب است هر سال بهتر از سال گذشته در تعظیم و احیای این واقعه افتخار آمیز مردم قم تلاش کنیم ومن یعظم شعائرالله فإن ها من تقوی القلوب در زمانی که طاغوت به دنبال محو شعائر اسلامی بود و با نشر مقاله توهین آمیز به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، سعی در عادی سازی سکولاریسم در ایران اسلامی داشت؛ خروش به هنگام و عالمانه روحانیت و مردم ولایت مدار و انقلابی قم، نشان از آن داشت که دین در خمیر مایه این ملت حضور دارد و مردم متدین این مرز و بوم در مقابل هرگونه تعرض به اسلام ساکت ننشسته و تا پای جان در دفاع از دین و شعائر اسلامی به میدان می آیند.

این حرکت خداپسندانه مردم قم، با چهلم های پی در پی مردم تبریز و یزد و سپس به میدان آمدن عموم مردم مؤمن و انقلابی، تکمیل گشت و در نهایت با ورود امام خمینی (قدس سره) به ایران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تشکل اساتید حوزه به مناسبت سالروز یوم الله 19 دی

بیانیه تشکل اساتید حوزه به مناسبت سالروز یوم الله 19 دی