مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:302022-01-08اقتصادي

اجرای عملیات بتن ریزی حجیم در تقاطع غیرهمسطح غدیر


شهردار همدان به همراه مسوولان مدیریت شهری از عملیات بتن ریزی حجیم 930 مترمکعبی فاز دوم پل تقاطع غیرهمسطح غدیر بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر، رییس کمیسیون فنی و عمرانی و رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر و معاونین امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، مالی اقتصادی شهرداری همدان از عملیات بتن ریزی حجیم 930 مترمکعبی فاز دوم پل تقاطع غیرهمسطح غدیر بازدید کردند.

شهردار همدان در این بازدید با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت کاری شهرداری همدان است، گفت: تقاطع غیرهمسطح غدیر، پل سردار شهید همدانی، بازار سینا و پارکینگ آقاجانی بیگ از جمله پروژه هایی است که تمام تلاش خود را به کار گرفته که در اسرع وقت به اتمام برسند.

سیدمسعود حسینی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح غدیر مهمترین پروژه در حال انجام است افزود: با اجرای عملیات بتن ریزی 930 مترمکعبی فاز دوم پل غدیر طبق برنامه ریزی انجام شده این پروژه تا نیمه نخست سال 1401 به بهره برداری خواهد رسید.

وی ضمن تأکید بر اینکه تمهیدات لازم در خصوص بتن ریزی در هوای سرد اندیشیده شده است، اظهار کرد: بالا نگه داشتن دما با پوشش کامل طرفین و قسمت بالای عرشه، استفاده پوشش پشم شیشه روی بتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات بتن ریزی حجیم در تقاطع غیرهمسطح غدیر

اجرای عملیات بتن ریزی حجیم در تقاطع غیرهمسطح غدیر