مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:252022-01-08اقتصادي

شناسایی مبتلایان به اومیکرون درهمدان/رعایت پروتکل به 43درصد رسید


استاندار همدان با اشاره به شناسایی موارد ابتلا به اومیکرون در استان، گفت: میزان رعایت پروتکل ها در کشور 49 درصد و در استان به 43 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم استان همدان، گفت: وضعیت رنگ بندی کرونایی استان، آبی است و برای حفظ این وضعیت باید مردم پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی رعایت کرد.

وی ادامه داد: وضعیت آبی کرونایی استان می تواند شکننده و متزلزل باشد که باید از شرکت در دورهمی های خانوادگی و اجتماعات پرهیز شود.

قاسمی فرزاد، با اشاره به شناسایی موارد جدی اومیکرون در استان، گفت: طبق گزارش های دانشگاه علوم پزشکی دو مورد اومیکرون در استان شناسایی شده است.

وی، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان را رضایت بخش ندانست و گفت: میزان رعایت پروتکل ها در کشور 49 درصد و در استان به 43 درصد کاهش یافته است.

استاندار همدان تاکید کرد: علوم پزشکی در راستای پیشگیری از تجمع در مراکز درمانی و مطب ها، نظارت جدی بر سیستم نوبت دهی، در سطح استان انجام دهد.

همچنین طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در استان به طور جدی انجام و اجرا شود.

قاسمی فرزاد از جامعه روحانیت استان، ائمه جماعات خواستار شد تا در راستای ترغیب مردم به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند، وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مبتلایان به اومیکرون درهمدان/رعایت پروتکل به 43درصد رسید

شناسایی مبتلایان به اومیکرون درهمدان/رعایت پروتکل به 43درصد رسید