مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:452022-01-08اقتصادي

منازل مسکونی آسیب دیده از سیلاب؛ مشمول تسهیلات جهش مسکن می شوند


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش از 3 هزار منزل مسکونی در جریان سیلاب اخیر دچار آسیب جدی شده اند، گفت: منازل مسکونی که دچار آسیب شده اند، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مدرس خیابانی امروز در جمع خبرنگاران در مناطق سیلزده با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم به شدت نیاز به بازسازی فوری منازل مسکونی خود دارند، اظهار داشت: در پی فعالیت سامانه بارشی قوی هفته گذشته و بارش عمده باران در شهرستان کنارک، 340 میلیمتر معادل 4 سال بارندگی در این شهرستان گزارش شد.

وی افزود: شکل شهرسازی شهر کنارک کاسه ای و گودی شکل است و این موضوع باعث شد؛ علاوه بر معابر عمومی، حدود 70 سانتی متر آب به درون منازل مسکونی مردم نفوذ کند که تقریباً منجر به از بین رفتن تمامی اثاثیه و لوازم منزل مردم شده است.

مدرس خیابانی گفت: در اولین اقدام با بسیج همگانی و تلاش مجموعه ستاد بحران و دستگاه های اجرایی و خدماتی و همچنین گروه های جهادی و مردمی، با استفاده از دستگاه های پمپاژ قوی خوشبختانه معابر عمومی و 80 درصد آب منازل مسکونی شهر کنارک جمع آوری شد.

رییس ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان بیان داشت: کار امدادرسانی و توزیع اقلام مورد نیاز مردم به وسیله چهار فروند هواپیما انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل مسکونی آسیب دیده از سیلاب؛ مشمول تسهیلات جهش مسکن می شوند

منازل مسکونی آسیب دیده از سیلاب؛ مشمول تسهیلات جهش مسکن می شوند