مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:252022-01-08اقتصادي

بهره گیری از طرح های پژوهشی برای ایجاد نشاط اجتماعی در دوران پسا کرونا


از ظرفیت اساتید، طرح های پژوهشی و مطالعاتی برای ایجاد نشاط اجتماعی در دوران پسا کرونا استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازلازم و ضروری است.

وی با تأکید بر ضرورت جلوگیری از از تحمیل هزینه های گزاف درمان بر مردم در این ایام، افزود: همچنان شهروندان باید رعایت دستور العمل ها به ویژه استفاده از ماسک رعایت فاصله اجتماعی را در دستور کار قرار دهند.

استاندار گیلان در ادامه بر ضرورت رصد و پایش عملکرد اصناف به ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در اجرای دستور العمل ها تأکید و اضافه کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلفی باید برخوردهای قانونی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ضرورت تزریق دُز سوم واکسن کرونا با توجه به شیوع سویه امیکرون، تصریح کرد: دولت در زمینه تأمین واکسن تلاش های فراوانی کرده و امروز نیازمند همکاری و مشارکت همه اعم از مردم و رسانه برای تشویق و ترغیب جامعه به تزریق واکسن هستیم.

عباسی با تأکید بر لزوم ایجاد نشاط اجتماعی در دوران پسا کرونا با استفاده از طرح های پژوهشی و مطالعاتی، ادامه داد: باید از ظرفیت های اساتید و صاحب نظران دانشگاه ها و حوزه های علمیه به دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان استفاده شود.

وی با بیان اینکه مردم باید از اقدامات انجام شده در حوزه کرونا در استان گیلان باخبر شود، افزود: استمرار کنترل جدی مرزهای استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از طرح های پژوهشی برای ایجاد نشاط اجتماعی در دوران پسا کرونا

بهره گیری از طرح های پژوهشی برای ایجاد نشاط اجتماعی در دوران پسا کرونا