مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:252022-01-08فرهنگي

بررسی سابقه شعر اعتراضی در ایران/ دوره قحطی ناصری چه شکلی بود؟


سیده فاطمه یاحسینی، مترجم کتاب «ایران در دوره قحطی» با حضور در برنامه چراغ مطالعه گفت: خواننده این اثر با قحطی و ناامنی راه ها که در آن دوره یک معضل جدی بوده آشنا می شود.

- سیده فاطمه یاحسینی، مترجم کتاب ایران در دوره قحطی با حضور در برنامه چراغ مطالعه گفت: خواننده این اثر با قحطی و ناامنی راه ها که در آن دوره یک معضل جدی بوده آشنا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در اولین برنامه از هفته شانزدهم ابتدا مروری بر اخبار حوزه کتاب شد.

خبر درگذشت جوآن دیدیون نویسنده کتاب ال تفکر جادویی و روزنامه نگار آمریکایی براثر عوارض پارکینسون، جمع آوری بیست میلیون دلار برای آثار نفیس یک کتابخانه فراموش شده توسط جمعی از کتابخانه ها و موزه های بریتانیایی از جمله اخبار این بخش بود.

اما در بخش در بخش چی را چطور بخوانیم، احسان زیورعالم درمورد زیبایی شناسی و اینکه چور باید آثار مرتبط با این حوزه را بخوانیم سخن گفت.

وی گفت: فیلسوفان در زندگی شان به سوالات زیادی فکر می کنند مثل من که هستم؟ این دنیا چگونه ساخته شده و… در میان برخی از سوالات آنها ممکن است بعضی از سوالاتشان بی معنی به نظر برسد مثل زیبایی چیست و چرا به زیبایی نیاز داریم؟ فیلسوفان از سه هزارسال پیش تاکنون به این مسئله فکر می کردند که انسان چگونه زندگی کند که زندگی ش زیبا باشد و چگونه فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سابقه شعر اعتراضی در ایران/ دوره قحطی ناصری چه شکلی بود؟

بررسی سابقه شعر اعتراضی در ایران/ دوره قحطی ناصری چه شکلی بود؟