مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:102022-01-08اقتصادي

تولید 2340 تن محصول گواهی شده در مرودشت


مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از تولید بیش از 2340 تن محصول کشاورزی گواهی شده در قالب هفت مورد گواهی icm و دو مورد استاندارد تشویقی در این شهرستان خبر داد.

- کاووس همتی شنبه 18 دی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این محصولات شامل گوجه فرنگی، سیب درختی، کاسنی و زعفران بود که از ابتدای امسال با همکاری کلینیک های گیاهپزشکی و نظارت کارشناسان حفظ نباتات موفق به کسب استاندارد تشویقی و گواهی icm شده اند.

او با بیان اینکه ارتقای سلامت محصولات کشاورزی از اولویت های جهاد کشاورزی است، اضافه کرد: اخذ گواهی محصول سالم با استفاده از روش های مبارزه تلفیقی با آفات و بیماری ها و و استفاده از سموم و کودهای بیولوژیک و اقلام غیر شیمیایی در دستور کار قرار گرفت و به مرحله اجرا در آمد.

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت با تاکید بر اینکه ایجاد فرهنگ مصرف غذای سالم و آگاه سازی مردم نسبت به اثرات مخرب آلاینده ها سطح تقاضای محصولات استاندارد را افزایش می دهد، عنوان کرد: نهادینه شدن طرح تولید محصولات سالم و ارتقای سلامت جامعه همکاری فرابخشی سایر دستگاه ها را می طلبد.

همتی یادآور شد: از آن جایی که سالم سازی محصولات کشاورزی و ارتقای کیفیت تغذیه از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است، انتظار می رود بیش از پیش شاهد افزایش تولید این گونه محصولات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2340 تن محصول گواهی شده در مرودشت

تولید 2340 تن محصول گواهی شده در مرودشت