مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:002022-01-08اقتصادي

افزایش قیمت بلیت هواپیما و گذاشتن کف قیمت، اقدامی خودسرانه است


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما و گذاشتن کف 600 هزار تومانی برای آن، اصلا توجیه پذیر نیست و مجلس به طور جد این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازار، عادل نجف زاده عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درباره افزایش قیمت بلیط هواپیما، ضمن انتقاد از این موضوع و مخصوصا گذاشتن کف قیمتی و آزاد بودن سقف قیمت، گفت: با توجه به شرایط جدید و با زدن واکسن کووید 19 همچنین فروکش شدن این ویروس حجم مسافرت ها برای تمام ایرلاین های کشور با توجه به افزایش تعداد تقاضا پروازها افزایش پیدا کرده است.

همچنین تمامی صندلی های ایرلاین ها نیز در این باره پر شده و همین امر توجیه پذیر است که پرواز خود را انجام دهند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: نوسان افزایش یا کاهش قیمت تابع عرضه و تقاضا و اتفاقات ملی و بین المللی است و تا این لحظه هم غیر از شرایط کرونایی که منجر به کاهش تعداد مسافر شد ما یک تغییرات جدی در حوزه زیرساخت های انرژی نداریم که بگوییم یارانه های انرژی تغییر پیدا کرده و می خواهد اتفاق جدیدی بیفتد.

بر این اساس، این افزایش ها توجیه ندارد و برای کمک به وضعیت مردم در شرایط فعلی اقتصادی تمام ایرلاین ها باید هماهنگی های لازم و رویکرد مثبت لازم را برای ارائه خدمات داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت بلیت هواپیما و گذاشتن کف قیمت، اقدامی خودسرانه است

افزایش قیمت بلیت هواپیما و گذاشتن کف قیمت، اقدامی خودسرانه است